Candidate Reward Statement
Overtuig potentiële medewerkers met een CRS
In de huidige krappe arbeidsmarkt is het cruciaal om je te onderscheiden. Potentiële medewerkers ontvangen vaak meerdere aanbiedingen. Daarom is het belangrijk om een visueel aantrekkelijk en duidelijk aanbod te doen, dat de waarde en de fit van de kandidaat binnen je organisatie benadrukt. Met een Candidate Reward Statement (CRS) ook soms Candidate Benefit Statement genoemd, overtuig je talent om voor jouw organisatie te kiezen.


Effectieve communicatie met nieuw talent
Met het Candidate Reward Statement (CRS) kunnen HR-professionals interessante kandidaten op een moderne manier inzicht geven in het aanbod van loon- en arbeidsvoorwaarden. Dit kan tijdens het gesprek of direct erna. Een CRS biedt ook de mogelijkheid om kernwaarden te communiceren en te laten zien waar de organisatie voor staat. Dit helpt om de geschikte kandidaat te overtuigen door het onderscheidend vermogen ten opzichte van de concurrentie te tonen.
Wat SD Worx jou te bieden heeft
Een visueel en interactief Candidate Reward Statement
Samen vertalen we de arbeidsovereenkomst of cao van je organisatie naar een professioneel template, een onlinepagina volledig in je huisstijl. Dit zorgt voor herkenbaarheid bij de kandidaat en versterkt je employerbranding.
Na een korte implementatieperiode kun je direct aan de slag met het opstellen van aanbiedingen. Verandert er iets gaandeweg? Geen probleem, dan passen we dat samen aan.
Met slechts enkele invoervelden creëer je een persoonlijke onlinepagina met een volledig aanbod voor je kandidaat. Contracten hoeven niet langer herschreven te worden, waardoor misverstanden en invoerfouten verleden tijd zijn. Dit zorgt voor een snelle afhandeling en verschuift je focus van administratie naar het binnenhalen van talent.
Veel gestelde vragen (FAQ)
Een Candidate Reward Statement (CRS) is een onlinepagina met een gepersonaliseerd overzicht van het aanbod dat je een kandidaat wilt bieden, alle loon- en arbeidsvoorwaarden, gekaderd met de totale waarde ervan. Dit is in een handomdraai te genereren zodat jij direct duidelijkheid kunt scheppen voor de kandidaat, tijdens of na het gesprek!
Een TRS richt zich tot de medewerkers en heeft tot doel hen een volledig beeld geven van de totale waarde van hun verloningspakket. Een CBS richt zich tot kandidaat medewerkers.
Op een CRS is het mogelijk om ook je kernwaarden te communiceren. Zo kun je onmiddellijk meegeven aan de kandidaat waar de organisatie voor staat. Hierdoor kan de kandidaat beter inschatten of er een match is.
Bij SD Worx begrijpen we dat een uniforme stijl bijdraagt aan jouw employer branding. Het is dus mogelijk om het portaal voor je inrichten naar je eigen huisstijl.