1. Home
  2. KMO's met méér dan 10 medewerkers
computer scherm

Automatiseer je tijdregistratie en personeelsplanning

Door je tijd- en aanwezigheidsbeheer te automatiseren leg je de basis voor een correcte loonadministratie. Salarissen, overuren, toeslagen en andere variabelen worden zo correcter én efficiënter berekend. Tegelijkertijd verwerf je inzicht in de bezetting, capaciteit en beschikbaarheid van je personeel. Met strobbo en Protime hebben we twee krachtige toepassingen in huis om je personeelsplanning en tijdsregistratie te automatiseren.

computer scherm
BE_illustratie_strobbo

Strobbo: geknipte oplossing om variabele uurroosters te beheren

Deze gebruiksvriendelijke en betaalbare totaaloplossing is ideaal voor kmo’s met variabele uurroosters. Strobbo is dus uitermate geschikt voor personeelsplanning en tijdsregistratie in onder meer horeca en events, logistiek, banken, kinderdagverblijven en schoonmaak.

    Een vraag over Strobbo?

    Vier voordelen van Strobbo op een rij

    Planning op basis van beschikbaarheden

    Je plant je personeel in functie van hun beschikbaarheid. Via mail of sms stuur je de uurroosters door en je ziet de bevestigingen binnenlopen. In het geval van een afkeuring kan de werktijd automatisch naar een andere werknemer worden doorgestuurd.

    Automatische registratie

    Met de handige app voor tijdsregistratie kunnen je werknemers hun vertrek- en aankomsttijden meteen digitaal registreren. Aan de hand van de geïntegreerde gps koppel je ze dan weer volautomatisch aan hun locatie.

    Automatische dimona

    Op basis van de planning maakt Strobbo automatisch de nodige Dimona-aangiften aan. Met een druk op de knop stuur je ze door voor een digitale handtekening, waarna de documenten veilig bewaard worden in de cloud.

    Je medewerkers doen de input

    Je checkt snel het vakantiesaldo van je medewerkers en keurt vakantieaanvragen goed. Hetzelfde verhaal voor ziektedagen, recup en feestdagen. Je medewerkers voeren die allemaal in via de app.

    BE_illustratie_protime

    Protime: specialist in soft- én hardware voor tijdsregistratie

    Optimaliseer je personeelsbeheer dankzij Protime, marktleider in tijdregistratie. Protime biedt oplossingen voor:

    • tijdregistratie
    • toegang
    • planning
    • thuiswerken
      Een vraag over Protime?

      Vier voordelen van Protime op een rij

      Software én hardware

      Wil je dat je medewerkers zich aanmelden met een magneetkaart, badge, cash register, vingerafdruk, laptop of smartphone? Geen probleem, want naast krachtige software biedt marktleider Protime binnen zijn totaaloplossing ook alle vereiste hardware. Maar ook wanneer je enkel een toegangscontrolesysteem zoekt, ben je bij Protime aan het juiste adres.

      MyProtime

      In MyProtime vragen je medewerkers zelf afwezigheden aan en raadplegen ze hun vakantie- en overurensaldo. Ze vinden er ook de teamplanning of registreren thuiswerkdagen.

      Kostenallocatie

      Door de personeelskosten automatisch toe te wijzen aan de juiste klanten, projecten en orders staat meteen ook je kostenadministratie op orde.

      Specialisten in tijd én verloning

      Voor een vlotte en feilloze payroll bundelen Protime en SD Worx de krachten bij de implementatie.

      Waarom kiezen voor SD Worx en Protime of Strobbo?

      Voor SD Worx kent verloning geen geheimen. Protime en Strobbo – allebei onderdeel van SD Worx – zijn dan weer dé specialisten in tijdsregistratie. Je mag er dus op rekenen dat onze oplossingen naadloos op elkaar aansluiten.  

      Wil je graag afstemmen met onze payroll- en juridische consultants voor je de knoop doorhakt? We begeleiden je graag!

        Op zoek naar de juiste tools voor jouw bedrijf?

        Ga vrijblijvend met ons in gesprek