OkiOki
Meer info over OkiOki
OkiOki is de virtuele buddy die het papierwerk van ondernemers on-track houdt, ervoor zorgt dat ze hun facturen tijdig betalen en zelf tijdig betaald worden en die daarbij alle documenten aan de accountant bezorgt.
Ze gaat daarvoor zelf op zoek naar alle relevante financiële documenten via een integratie met de mailbox en de bankrekening van de ondernemer. Zo streeft ze naar maximale automatisatie. En als er toch manuele interventie van de ondernemer nodig is dan brengt ze die via een gamified takenlijstje. OkiOki verlost zo de ondernemer én de accountant van hun kwartaalstress.
Werkt de accountant met meerdere boekhoudpakketten, dan is OkiOki de centrale spil tussen SD Worx en ieder achterliggend pakket. Makkelijk toch?!
Want geef toe, het enige leuke aan je financiële administratie is het gevoel op het moment dat je er klaar mee bent. En dat noemen we het OkiOki gevoel.
Koppeling tussen SD Worx en OkiOki
OkiOki verzamelt voor de ondernemer alle financiële documenten en bezorgt deze aan zijn of haar accountant. Via deze koppeling zullen ook de SD Worx facturen en boekingsdocumenten automatisch tot bij de ondernemer en de accountant geraken. Werkt de accountant met meerdere boekhoudpakketten, dan is OkiOki de centrale spil tussen SD Worx en ieder achterliggend pakket. Makkelijk toch?!
Meer weten?
Heb je vragen of ben je geïnteresseerd in de diensten van OkiOki? Je vindt alle nodige informatie terug op hun website.