Afwezigheden opvolgen?
Win tijd en efficiëntie, maar behoud de controle
Verlof, ziekte, klein verlet, adv-dagen, … Afwezigheden op het werk bestaan in alle geuren en kleuren. Net als de manier waarop ze worden aangevraagd: via mail, planningstools, chatberichten of gewoon mondeling. Herkenbaar? Bespaar tijd en vermijd fouten – en frustraties – met de online tool ‘Afwezigheden’.
Zo behoud je ook overzicht: verloftellers zijn altijd up-to-date en via de teamkalender wordt de werkplanning bewaken een stuk makkelijker.

Ontdek de tool
In een handomdraai registreren je medewerkers zélf online hun verlof- en ziekteaanvragen en thuiswerkdagen. Goed- of afkeuren? Dat doe je met één muisklik. Net als het doorgeven van afwezigheden aan Payroll.
Jouw voordeel?
- alles overzichtelijk in 1 digitale tool
- altijd en overal beschikbaar, via webapplicatie of mobiele app
- geen mails, spreadsheets en fouten
- minder administratie, meer tijd
Starten met de tool Afwezigheden? Neem contact op
Vul je gegevens in. We nemen dan snel contact op.