Hoe Burger Brands hun talentuitdagingen overwon

Burger Brands, het bedrijf achter Quick en Burger King in België en Luxemburg, had moeite met het vinden van restaurantmedewerkers. Ze besloten in te zetten op de interne ontwikkeling van hun huidige werknemers. Door de SD Worx Development Centers heeft Burger Brands hun personeelsuitdagingen kunnen overwinnen.

Door de implementatie van de development centers van SD Worx voelen medewerkers zich gewaardeerd en gesteund, juist omdat hun werkgever bereid is te investeren in hun professionele groei en loopbaanontwikkeling. De externe beoordeling zorgt voor een objectieve waardering en bevestiging van de vaardigheden van de medewerkers, wat de betrokkenheid van de medewerkers vergroot.
Gaëlle vervolgt: “De meesten voelden zich gewaardeerd dit assessment te kunnen doen. Hun competenties werden op die manier bevestigd.”
Via de development centers worden de belangrijkste vaardigheden van de medewerkers vastgesteld. Via deze tool is er ook effectief de mogelijkheid om een gepersonaliseerd en individueel ontwikkelingstraject te creëren voor elke werknemer. Het is een manier om het potentieel van de werknemer te maximaliseren, wat bedrijf ook ten goede komt.
Door de inzet van de SD Worx Development Centers heeft Burger Brands hun personeelsuitdagingen succesvol kunnen overwinnen en hun medewerkers gemotiveerd om door te groeien binnen het bedrijf.