FID-Manager
Meer info over FID-Manager
FID-Manager is een webbased beheersoplossing voor zowel kleine als grotere Belgische accountantskantoren.
Reeds aanwezig in meer dan 1800 Accountantskantoren, FID-Manager dient om de wettelijker vervaltermijnen op te volgen, klantendossiers digitaliseren,
eindklanten factureren en ook uw wettelijke obligaties te beheren die voortvloeien uit de Antiwitwaswet, de Norm en de Algemene Verordening
Gegevensbescherming (GDPR).
De intuïtieve interface, gebruiksvriendelijk en specifiek aangepast voor professionele cijferaars staat aan iedereen toe om snel de software in de hand te
nemen zonder urenlange opleidingen te volgen. Een halve dag volstaat om operationeel te zijn en de software te kunnen gebruiken.
De functionaliteiten in FID-Manager zijn:
- Permanent dossier
- Proactieve antiwitwasformaliteiten met handtekenprocedures
- Timesheet en facturatie
- Opvolging van wettelijke vervaltermijnen
- Automatische herkennig van officiële documenten
- Mailingtool
- Klantenportaal
- GDPR-module
Koppeling tussen SD Worx en FID-Manager
Beide diensten gaan hand in hand te werk voor een optimale dienstverlening van gemeenschappelijke klanten.
In FID-Manager kan informatief de koppeling gelegd worden tussen uw eindklanten en SDWorx.
Meer weten?
Heb je vragen of ben je geïntereseerd in de diensten van FID-Manager? Meer informatie is terug te vinden op hun website.