Reis- en onkostenbeheer
Een geautomatiseerd proces voor de terugbetaling van reis- en onkosten, is een van de meest winstgevende procesoptimalisaties om de bedrijfsuitgaven onder controle te houden. En een snelle terugbetaling houdt je medewerkers tevreden.
Investering snel terugbetaald
Via een geautomatiseerd proces voeren je medewerkers hun professionele onkosten digitaal in. Na digitale goedkeuring van de lijnmanager volgen de uitbetaling en boekhoudkundige verwerking automatisch. Omdat zo’n systeem voor onkostenregistratie rekening houdt met de regels in je organisatie en het goedkeuringsproces transparant is, verminder je al dan niet opzettelijk misbruik.
Oplossing op maat van je behoeften
We bieden verschillende oplossingen, naargelang je behoeften. De eBlox-suite bevat een toepassing voor onkostenregistratie, en via een app beheren je medewerkers hun onkosten zelf via hun eigen smartphone. Wil je een zeer uitgebreide tool voor expensemanagement waarmee je ook reizen kunt aanvragen en boeken, dan kan dat via onze samenwerking met MobileXpense.
Dit mag je verwachten
- Verschillende oplossingen voor een geautomatiseerd onkostenbeheer.
- Gebruiksvriendelijk en transparant goedkeuringsproces.
- Integratie met je ERP-, payroll- en boekhoudsystemen.
- Mogelijkheden voor analyse en rapportering.
Dit win jij erbij
- Minder invoer en interpretatie leiden tot minder fouten, lagere kosten en meer efficiëntie.
- Snelle en nauwkeurige terugbetaling zorgt voor tevreden medewerkers.
- Controllers kunnen zich concentreren op het afhandelen van uitzonderingen.
- Gedetailleerde inzichten in het bestedingsgedrag van je organisatie.