1. Home
  2. KMO's met méér dan 10 medewerkers
  3. Payroll- en hr-software
accountant

SD Worx HR voor kmo’s: vlotte opvolging van je hr-administratie

Veel papierwerk en flink wat foutgevoelige manuele opvolging: het is nog vaak de dagelijkse realiteit van personeelsadministratie. Maar met SD Worx HR voor kmo’s behoort dat tot het verleden. Via een aantal handige selfservicemodules brengen je medewerkers namelijk zelf heel wat zaken in orde, van een afwezigheidsaanvraag over registratie van onkosten tot overuren ingeven. Benieuwd?

accountant

Dit mag je van ons verwachten

  • Geen verrassingen, want deze stabiele, krachtige software gebruik je aan een vaste maandelijkse prijs per werknemer
  • Vlotte integratie met je kmo-payrollpakket en andere toepassingen (bv. Outlook, plannings- en boekhoudpakket)
  • Configuratie op maat van je kmo, met duidelijke goedkeuringsflows
  • Directe lijn met onze helpdesk – vóór, tijdens en na de implementatie

      Zelfstandige

      Voordelen voor jouw organisatie

      • Controle en overzicht: daarvoor staan het centrale databeheer en de goedkeuringsflows garant
      • Efficiëntie: door manuele processen (bv. papier, mail) te digitaliseren, komt er tijd vrij voor inhoudelijke hr-taken
      • Integratie: door de koppeling met de loonsoftware hoef je nooit meer data over te brengen van het ene systeem in het andere
      • Transparantie: je medewerkers hebben een duidelijk zicht op hun verloftellers, geregistreerde onkosten en overuren
      • 24/7: iedereen heeft de klok rond toegang tot de verschillende modules, ook mobiel
        Meeting

        Een flexibel antwoord voor je hr-administratie

        Al sinds 2006 vereenvoudigen we met SD Worx HR voor kmo’s het beheer van onder meer afwezigheden, overuren, evaluaties en functiebeschrijvingen:

        • Afwezigheden: aanvraag, goedkeuring en verwerking van verlof, recup, ziekte en andere afwezigheden
        • Onkosten: verwerking van onkostennota’s, tot en met de uitbetaling via het loonpakket of de boekhouding
        • Overuren: registratie van overuren en automatische doorstroming naar recuptellers en/of payrollsoftware
        • Personeelsdossier: beheer van persoonlijke gegevens en archief voor werknemergerelateerde documenten (bv. ziektebriefjes, cv’s en diploma’s, policy’s)
          Boek een demo

          Nog handiger met de mysdworx app

          Met onze smartphone-app mysdworx kunnen je medewerkers nóg makkelijker hun verloftellers opvolgen, hun loonbrieven bekijken of onkosten invoeren. In de app keur jij goed of af, of je stuurt berichten naar je medewerkers. Mysdworx is gratis beschikbaar voor iPhone en Android.

          Maak kennis met mysdworx! 

            Maak kennis

            Meer weten? Ga vrijblijvend met ons in gesprek