1. Home>
  2. Wie helpen we?>
  3. Partner je met ons?>
  4. Accountants Market>

FID-Manager

fid
woman

Meer info over FID-Manager

FID-Manager is een webbased beheersoplossing voor zowel kleine als grotere Belgische accountantskantoren.
Reeds aanwezig in meer dan 1800 Accountantskantoren, FID-Manager dient om de wettelijker vervaltermijnen op te volgen, klantendossiers digitaliseren,
eindklanten factureren en ook uw wettelijke obligaties te beheren die voortvloeien uit de Antiwitwaswet, de Norm en de Algemene Verordening
Gegevensbescherming (GDPR).

De intuïtieve interface, gebruiksvriendelijk en specifiek aangepast voor professionele cijferaars staat aan iedereen toe om snel de software in de hand te
nemen zonder urenlange opleidingen te volgen. Een halve dag volstaat om operationeel te zijn en de software te kunnen gebruiken.

De functionaliteiten in FID-Manager zijn:

  • Permanent dossier
  • Proactieve antiwitwasformaliteiten met handtekenprocedures
  • Timesheet en facturatie
  • Opvolging van wettelijke vervaltermijnen
  • Automatische herkennig van officiële documenten
  • Mailingtool
  • Klantenportaal
  • GDPR-module
    SME_BE_Office20front-white_1334x750.png

    Koppeling tussen SD Worx en FID-Manager

    Beide diensten gaan hand in hand te werk voor een optimale dienstverlening van gemeenschappelijke klanten.
    In FID-Manager kan informatief de koppeling gelegd worden tussen uw eindklanten en SDWorx.

      color
      Actieve sectoren

      Wij beperken ons bewust tot de Belgische accountantskantoren, en dat om zo reactief te kunnen reageren bij veranderingen in de sector. Onze expertise en dienstverlening, naast het product, is dan ook een must-have.

      color
      Cloud-oplossing of lokaal?

      Als webapplicatie is FID-Manager altijd en overal beschikbaar, wanneer u op klantenbezoek bent, op kantoor of zelf bij u thuis. Daarbovenop kunt u informatie delen met uw klanten en hen de mogelijkheid geven hun btw-, pb-, venb.- documenten naar u door te sturen via het klantenportaal.