SD Worx maakt winnaars van Excellence Awards 2018 bekend

7 februari 2018

SD Worx heeft de winnaars van zijn Excellence Awards 2018 bekendgemaakt. Met deze prijzen bekroont de wereldwijde payroll- en HR-dienstverlener enkele inspirerende en succesvolle projecten van het voorbije jaar. Ze werden uitgereikt tijdens de Europese conferentie van de groep in Londen.

Uitmuntende prestaties belonen staat centraal in de klantgerichte aanpak van SD Worx. CEO Steven Van Hoorebeke: “De conferentie is de gelegenheid bij uitstek om onze klanten te bedanken voor de samenwerking in het afgelopen jaar. Onze klantenrelaties zijn echte partnerships en met deze awards vieren we samen hun successen.”

De winnaars

Internationaal Innovatief project van het jaar - Fidelity

Fidelity en SD Worx werken op drie continenten samen en implementeerden een wereldwijde HR-oplossing om de processen van Fidelity te stroomlijnen. Uniek aan het partnership met het team van SD Worx is dat er interfacebestanden konden worden ontwikkeld op basis van landspecifieke vereisten. Dat levert het bedrijf grote voordelen op. Paul Ryan, Senior Project Manager bij Fidelity: “Deze award ontvangen is een geweldige eer en een mooie erkenning voor de inspanningen die we samen hebben geleverd.”

Internationale Partner van het jaar - Ascender

Ascender is een trouwe partner van SD Worx en levert diensten aan klanten in de Aziatisch-Pacifische regio, het Midden-Oosten en Afrika. Ascender sloot zich in december 2016 aan bij de Payroll Services Alliance, een strategisch netwerk van payrollproviders dat SD Worx in 2010 oprichtte. Een partner die zijn klanten wereldwijd zo transparant kan bedienen, is van onschatbare waarde, aldus Merry Djimin, Regional Director, Channel Sales (Azië en Midden-Oosten) bij Ascender: “Deze prijs is het mooiste bewijs dat ons partnership met SD Worx er staat. We reiken onze klanten oplossingen en diensten aan waar ze echt beter van worden.”

Innovatief Project van het jaar voor het VK en Ierland – Hospital Corporation America

Hospital Corporation America (HCA) speurt continu naar manieren om zijn processen verder te verfijnen. Daarom maakt de organisatie gebruik van de nieuwste upgrade van de HRevolution-software van SD Worx. HCA werkte nauw samen met het team van SD Worx om de interfaces van externe leveranciers naadloos te integreren. De geautomatiseerde uploads in de payrolloplossing leveren niet alleen tijdwinst op, het resultaat is ook stukken nauwkeuriger. Julie Goodchild, Head Payroll & Payroll Projects bij HCA: “Het is echt geweldig, dit had ik nooit verwacht!”

Internationale Klant van het jaar – PAREXEL

PAREXEL is een internationale klant van het eerste uur van SD Worx. Vandaag beheert SD Worx de payroll van 5500 medewerkers in zestien landen wereldwijd. Het geheim achter de succesvolle samenwerking? Een fantastische onderlinge verstandhouding in combinatie met de positieve ingesteldheid van het voltallige PAREXEL-team. Frank Rudolf, Director Payroll bij PAREXEL: “Intussen heeft ons partnership al flink wat jaren op de teller, maar een goede samenwerking is vanaf dag één het sterke punt. We weten dat het team van SD Worx de tijd neemt om echt naar ons te luisteren en ons proactief te ondersteunen. Daarom zijn we ook zo gehecht aan deze samenwerking.”

Klant van het jaar in het VK – Odeon

Odeon is al lang een trouwe klant die met succes gebruikmaakt van een brede waaier aan oplossingen van SD Worx. De communicatie tussen de teams is open en transparant, waardoor de dienstverlening stelselmatig kan worden verbeterd. Odeon mag gerust als een referentie worden beschouwd voor de partnerships van SD Worx. Gareth Evans, Payroll Manager Verenigd Koninkrijk en Ierland bij Odeon: “Aan beide kanten investeerden we heel wat energie in dit partnership. Daarom beschouwen we deze prijs niet alleen als een opsteker voor onszelf, maar zeker ook voor het team van SD Worx.”

Inspire Award: Leading the Way – Jane Clark, Operations Manager en Sharon Reid, Operations Team Manager

“Al die klantensuccessen waren natuurlijk onmogelijk geweest zonder de inspanningen, toewijding en expertise van onze mensen achter de schermen. Zij vormen de ruggengraat van onze organisatie”, vertelt Steven van Hoorebeke. “Daarom zetten we met de 'Inspire Award' SD Worx-medewerkers in de bloemetjes die alles uit de kast halen om onze klanten een topdienstverlening te bieden. Dit jaar mogen Jane Clark en Sharon Reid de prijs mee naar huis nemen.”