Hanna Zijlstra nieuwe Business Unit Manager consulting

22 november 2016

Antwerpen, 22 november 2016 – HR-dienstenverlener SD Worx heeft Hanna Zijlstra tot nieuwe Business Unit Manager Consulting benoemd. Ze zal er instaan voor HR Business Development, Employability en Learning. In haar nieuwe functie wil ze samen met haar team verder inzetten op de verschillende strategische domeinen binnen Consulting.

Hanna zal onder meer sterk focussen op “innovatieve arbeidsorganisatie”, via Het Nieuwe Werken, het duurzaam inzetten van talent en change management en dit gekoppeld aan de nodige ondersteuning op het vlak van ‘leren’. De learning unit blijft sterk inspelen op strategische domeinen zoals ‘compliancy’ of loonbeleid, aangepast aan de actualiteit.

Ik wil op het terrein staan bij onze klanten om zo voeling te blijven houden en te weten wat er leeft en welke uitdagingen zij zien. Ik heb tien jaar ervaring in de consulting-wereld en tien jaar bij HR-afdelingen. Die gecombineerde ervaring wil ik extrapoleren, samen met mijn teams. De grootste uitdaging voor bedrijven momenteel is zich voor te bereiden op de toekomst van werk, die eigenlijk al begonnen is. Daar willen we organisaties bij begeleiden. Via ons brede netwerk kunnen we de belangrijkste HR-trends en sociaaljuridische wijzigingen doorgronden, duiden en trainen.”

Hanna Zijlstra (45) heeft ruim twintig jaar ervaring in de HR-wereld. Ze studeerde af als kunsthistorica en begon haar carrière als consultant bij een headhunter. Vervolgens ging ze aan de slag bij  Hudson, toen nog De Witte & Morel, waar ze als Senior consultant instond voor Recruitment, Assessment en Development. Later werd ze HR Manager bij Melexis om in 2008 bij de HR-afdeling van SD Worx aan de slag te gaan, eerst als HR Business Partner, later als HR manager.

Meer informatie?

Pieter Goetgebuer, Persverantwoordelijke SD Worx