SD Worx benoemt Bart Jonkers als nieuwe SAP business unit manager

21 oktober 2016

Antwerpen, 21 oktober 2016 – Bart Jonkers is de nieuwe manager voor de SAP HR-activiteiten bij SD Worx. In zijn functie is hij verantwoordelijk voor implementaties, dienstverlening, productinnovatie en -ontwikkeling. Ook neemt hij de actieve marktbenadering van bedrijven met SAP-HR voor zijn rekening.

Met zijn SAP-ervaring in configuratie, onderhoud en payroll outsourcing richt SD Worx zich tot grote privébedrijven en steden, gemeentes, intercommunales en federale overheidsdiensten. Recent ontwikkelde SD Worx een gestandaardiseerde toepassing voor de overheid, aangepast aan de specifieke regels die daar gelden.

Met de klant sleutelen aan toepassingen

“Onze zowat honderd klanten, binnen overheid en privé, gebruiken vandaag onze SAP- en Peoplesoft dienstverlening. De hedendaagse HR-cloud-technologie biedt interessante opportuniteiten om onze klanten nog beter te bedienen en onze diensten verder uit te breiden. Dat geldt met name voor master databeheer en talent management. Ik wil gesprekken met onze klanten aangaan, peilen naar wat zij exact nodig hebben, luisteren naar hoe zij staan tegenover cloud en samen met hen de mogelijkheden bekijken en uitwerken. Ik zie ook nog heel wat potentieel in de publieke sector”, zegt Bart Jonkers. “SAP investeert heel wat in innovatie en is een zeer interessante partner om mee aan tafel te zitten. Dat maakt de job boeiend.”

Ruime expertise in HR

Bart Jonkers: “Payroll is zo complex geworden dat altijd maar meer organisaties dit uitbesteden. SD Worx heeft voldoende ervaring in huis, beheert de meest complexe vragen van organisaties in alle sectoren en voorziet er zijn software en dienstverlening op. Ik zie in deze functie geweldige opportuniteiten om mee te werken aan het huidige groeitraject van SD Worx, zowel lokaal als internationaal. Het is een ambitieus bedrijf met duidelijke doelstellingen, de nodige financiële onafhankelijkheid en zichtbaar tevreden medewerkers.”

Bart Jonkers (44) brengt ruim achttien jaar ervaring, knowhow en passie voor HR mee. Hij begon zijn carrière in 1998 bij Arinso als consultant. Later voerde hij verschillende management - en directiefuncties uit met verantwoordelijkheden in België en Europa, altijd binnen de SAP-HR context.

Meer informatie?
Pieter Goetgebuer, Persverantwoordelijke SD Worx