Thibault Deketelaere bij SD Worx aan de slag als Manager Large Enterprises Wallonië

23 augustus 2016

Louvain-La-Neuve, 23 augustus 2016 – Thibault Deketelaere is bij HR-dienstenleverancier SD Worx de nieuwe Manager Large Enterprises voor Wallonië. In zijn functie onderhoudt hij de relatie met de bestaande grotere Waalse klanten en zal hij de dienstverlening in drie domeinen verder ontwikkelen: de klassieke payroll, de BPO-tak (business process outsourcing), waar bedrijven de payroll volledig uitbesteden en zich eventueel ook voor andere HR-taken kunnen laten bijstaan en tot slot payroll on site, waarbij SD Worx de dienstverlening bij de klant ter plekke verzorgt.
“Payroll is een vaste waarde in mijn loopbaan: ik werkte jaren als redacteur sociaal recht en juridisch adviseur, werd nadien kantoordirecteur om de payroll voor kleinere bedrijven te beheren en werkte de laatste vier jaar bij Solvay om ook daar de payroll te beheren. Die ervaring en kennis komen uitstekend van pas in mijn nieuwe functie bij SD Worx. In de payroll zit veel beweging, zowel fiscaal als sociaal-juridisch. Het is een gecompliceerde materie en net dat maakt het boeiend. Maar ook het managen en coachen is iets wat me aanspreekt in de job”, aldus Thibault Deketelaere.

“Mijn collega’s hebben een zeer goede kennis van onze klanten en de markt in Wallonië. Het is een enthousiaste groep, uitstekend opgeleid en competent. We hebben daarnaast kwalitatief zeer goed ontwikkelde HR-software, ook voor mobiel gebruik. Dat alles garandeert dat we onze klant de best geïntegreerde oplossing bieden, volgens wat hij nodig heeft.”

Thibault Deketelaere (44) behaalde een master in Rechten aan de UCL en een bijkomende master in Sociale Rechten aan de ULB.