Luc Verstraete wordt nieuwe directeur Consulting bij SD Worx

4 februari 2014

Luc Verstraete gaat vanaf 17 februari 2014 aan de slag als nieuwe directeur Consulting bij SD Worx. Als directeur van de divisie Consulting zal Luc met sterk innovatieve producten de consultancy & learning business van SD Worx verder uitbouwen en zo een antwoord bieden op de toekomstige HR-uitdagingen.

Luc Verstraete (54) studeerde Psychologie aan de Universiteit Gent. Later behaalde hij ook een master Business Administration aan de Vlerick Business School. Hij heeft een uitgebreide consultingachtergrond en managementervaring als Director bij Hudson, Deloitte en KPMG, waar hij zich toelegde op compensation & benefits, talent management, organisational design en performance management. Daarnaast was hij ook HR Director (Dexia) en Marketing & Sales Manager (Canon).

Als directeur Consulting zal Luc Verstraete deel uitmaken van het Executive Committee van SD Worx en rechtstreeks rapporteren aan CEO Steven Van Hoorebeke. Hij zal verantwoordelijk zijn voor het consultancy & learning aanbod van SD Worx zowel in België als internationaal.

Ik ben verheugd dat Luc SD Worx gaat versterken en kijk alvast uit naar onze samenwerking. SD Worx heeft dankzij zijn investeringen in R&D een zeer grote expertise in consulting, zowel op vlak van sociale wetgeving en tax als op HR vlak”, geeft Steven Van Hoorebeke, CEO SD Worx aan. “Ik sta alvast te popelen om met sterk innovatieve producten de consultancy & learning business van SD Worx verder uit te bouwen”, stelt Luc Verstraete. “We willen hiermee een antwoord bieden op de HR uitdagingen van 2014: de mobiliteitsproblematiek, de vraag naar meer flexibiliteit, de zoektocht naar andere vormen van verlonen en belonen, de evolutie naar langer werken en het belang van duurzame staffing, de groeiende internationale tewerkstelling, en alle nieuwe sociaal- en fiscaaljuridische ontwikkelingen zoals het eenheidsstatuut.”

Klik hier voor het Linkedin Profiel van Luc Verstraete