Cintra, een belangrijke provider van Payroll- en HR-diensten in de UK, treedt toe tot de Payroll Services Alliance

29 mei 2012

De Payroll Services Alliance kondigt de toetreding van Cintra als nieuwe partner aan. Cintra is een belangrijke provider van payroll- en HR-diensten in het Verenigd Koninkrijk, en verwerkt maar liefst 150.000 loonbrieven per maand. Met de toetreding van Cintra versterkt de Payroll Services Alliance aanzienlijk zijn positie op de Britse markt.
De Payroll Services Alliance is nu actief in Centraal-, Noord-, Zuid-, West- en Oost-Europa, Rusland en Turkije, en verwerkt elke maand 5,7 miljoen loonbrieven voor meer dan 63.000 klanten in heel Europa. In elke regio worden lokale expertise en best-of-breed oplossingen gecombineerd met Europese grensoverschrijdende expertise, diensten en toepassingen. Dit maakt van de Payroll Services Alliance een volwaardige Europese provider.

Aanzienlijke versterking op de Britse markt

Cintra HR & Payroll Services is één van de grootste providers van payroll- en HR-oplossingen in het Verenigd Koninkrijk, en verwerkt zo’n 150.000 loonbrieven per maand. Het bedrijf telt meer dan 500 klanten, waaronder internationale bedrijven als Foot Locker, Hiscox, Mitsubishi en Saxo Bank.

“Cintra HR & Payroll Services wil uitgroeien tot een bedrijf dat door zijn klanten als de referentie wordt beschouwd in de sector. Dit is de basisgedachte bij alles wat wij als bedrijf doen", aldus Carsten Staehr, ceo van Cintra. “Toetreden tot de Payroll Services Alliance past zeer goed in onze strategie. Onze bestaande klanten vragen om payrolldiensten op het Europese vasteland. Voortaan kunnen we hen bijstaan via een formeel netwerk van toonaangevende payrollbedrijven in heel Europa.”

De toetreding van Cintra tot de Payroll Services Alliance is een belangrijke stap in de evolutie van het Europese payrolllandschap. “6 strategische partners combineren hun ervaring en bieden payroll-diensten aan in 27 Europese landen", zegt Steven Van Hoorebeke, ceo van SD Worx International. “Elke partner is een toonaangevende provider in zijn eigen regio en alle partners samen vormen een betrouwbaar geheel van Europese payrollexpertise en -oplossingen. We kunnen met overtuiging stellen dat de Payroll Services Alliance één van de weinige providers is in Europa met een dergelijk sterk aanbod.”De Payroll Services Alliance werd in 2010 opgericht door Aditro en SD Worx, en bundelt het dienstenaanbod van zijn leden (Aditro, Cintra, Elanor, SD Worx, Seresco en Trianon) in een authentieke pan-Europese payrolloplossing. De Payroll Services Alliance is goed voor een gezamenlijke omzet van meer dan 490 miljoen euro. Maandelijks worden 5,7 miljoen loonbrieven opgemaakt voor meer dan 63.000 klanten in heel Europa.

Payroll Services Alliance

Over Cintra

Cintra HR & Payroll Services Ltd biedt volledig geïntegreerde payroll- en HR-oplossingen aan die afgestemd zijn op de behoeften van elke individuele klant. Het bedrijf werd meer dan 30 jaar geleden opgericht, telt 55 medewerkers in zijn hoofdkwartier in Newcastle upon Tyne en meer dan 500 klanten, waaronder internationale bedrijven als Foot Locker, Hiscox, Mitsubishi, Saxo Bank en Momentum Pictures. Maandelijks krijgen 150.000 mensen hun loon via een oplossing van Cintra.
www.cintra.co.uk

Over de Payroll Services Alliance

De Payroll Services Alliance bundelt het dienstenaanbod van zijn leden in een authentieke pan-Europese payrolloplossing. De Payroll Services Alliance werd in 2010 opgericht door Aditro en SD Worx. Elanor, Seresco en Trianon traden toe in 2011. Cintra in 2012. De Payroll Services Alliance is actief in 27 Europese landen in Centraal-, Noord-, Zuid-, West- en Oost-Europa, Rusland en Turkije. www.payrollservicesalliance.com