Engagement

Een sterk geëngageerde medewerker is er drie waard

Geëngageerde werknemers geven het beste van zichzelf, hebben een sterkere band met uw klanten en zijn energieker en loyaler. Ze hebben meer geloof in uw organisatie en zijn gedroomde ambassadeurs. Engagement stimuleren maakt uw bedrijf dus niet alleen productiever en positiever, het betekent ook een fikse kostenbesparing. Wij inspireren u graag met het verhaal van Aquafin en enkele handige artikels over engagement. We laten u ook graag kennismaken met onze oplossing, de Engagement Survey.

Warme engagementstemperatuur bij Aquafin

aquafin

Hoe tevreden en geëngageerd zijn onze medewerkers? En hoe scoort onze organisatie op het vlak van welzijn? Met die vragen trok Aquafin naar SD Worx. “Vanuit verschillende hoeken voelden we de nood om ons beleid af te toetsen”, vertelt directeur organisatieontwikkeling Sabine Schellens. Een engagement survey bleek het ideale vertrekpunt voor een daadkrachtig actieplan. Ontdek het verhaal van Aquafin

Hoe kunnen wij u helpen?

  • Employee engagement survey

    thumb

    Onderzoek van SD Worx toont aan dat medewerkers met een sterk engagement tot drie keer waardevoller zijn voor uw organisatie dan niet-geëngageerde werknemers. Om zicht te krijgen op hoe geëngageerd uw medewerkers zijn, kunt u gebruikmaken van de engagement survey van SD Worx. Dankzij de verhelderende analyses van de geregistreerde data weet u hoe het engagement te versterken.

Onze publicaties over engagement

Tevreden klanten getuigen

  • Hoe maak je van een geëngageerd team ook een tevreden ploeg: Innoviris zocht het uit

    thumb

    In september 2014 organiseerde Innoviris, de Brusselse Organisatie voor Onderzoek en Innovatie, een tevredenheidsenquête bij zijn 38 medewerkers. Voor een uitgebreid, objectief onderzoek nam de organisatie SD Worx in de arm.

  • CHU Dinant-Godinne brengt engagement van medewerkers haarfijn in kaart

    thumb

    Na een omvangrijke fusie stond het Centre Hospitalier Universitaire (CHU) de Dinant-Godinne voor een belangrijke strategische oefening. Een set HR-waarden waarin alle medewerkers zich kunnen vinden en een nieuwe managementaanpak drongen zich op. Als fundament voerde SD Worx een engagementsonderzoek uit bij de meer dan 2.700 medewerkers.

  • “Met de engagement survey pikken we waardevolle inzichten op”

    thumb

    Het familiebedrijf Garages Kant verkoopt, verhuurt en onderhoudt trucks, opleggers en bestelwagens en telt bijna 100 medewerkers. Met de engagement survey van SD Worx polsen ze naar wat er leeft op de werkvloer.

  • Warme engagementstemperatuur bij Aquafin

    thumb

    Hoe tevreden en geëngageerd zijn onze medewerkers? En hoe scoort onze organisatie op het vlak van welzijn? Met die vragen trok Aquafin naar SD Worx. “Vanuit verschillende hoeken voelden we de nood om ons beleid af te toetsen”, vertelt directeur organisatieontwikkeling Sabine Schellens. Een engagement survey bleek het ideale vertrekpunt voor een daadkrachtig actieplan.