Software voor het beheer van onkosten en zakenreizen

Software voor het beheer van onkosten en zakenreizen

Gebruiksvriendelijk, efficiƫnt en volledig integreerbaar

Vereenvoudig jouw proces voor bedrijfsonkostenregistratie met de selfservicesoftware voor onkostenbeheer van SD Worx. Onze cloudoplossingen stroomlijnen het volledige proces van onkostenregistratie en vergoedingen, en bieden jouw werknemers een veilige, gebruiksvriendelijke, mobiele interface. Je kunt, indien je wenst, ook de reisboekingstool van jouw keuze integreren om het reisboekingsproces op te nemen.

Dankzij  automatisering kunnen jouw payroll- en financiële teams onkostendeclaraties eenvoudiger beoordelen, verwerken en controleren. Onze oplossingen kunnen volledig worden geïntegreerd met jouw ERP-, payroll- of boekhoudsysteem voor snellere en efficiëntere terugbetalingen.

Contacteer ons

Voordelen voor jouw organisatie

  • Een gebruiksvriendelijke ervaring die het registreren en indienen van onkosten makkelijk maakt. Werknemers maken een foto van hun ontvangstbewijzen en kunnen ze met elk apparaat indienen.
  • Verhoogde efficiëntie dankzij minder handmatige gegevensinvoer en minder tijd die nodig is om onkosten af te stemmen.
  • Focus op belangrijke taken en bied tegelijkertijd een snelle en juiste onkostenvergoeding aan je tevreden werknemers aan.
  • Bespaar tijd en verminder het risico op menselijke fouten en frauduleuze activiteiten door ontvangstbewijzen snel te scannen.
  • Blijf voldoen aan de regelgeving dankzij automatische updates van je oplossing.
  • Flexibele integratie met jouw payroll-, ERP- of boekhoudsysteem, waardoor het terugbetalingsproces wordt vereenvoudigd.
  • Meer inzicht in en controle over het uitgavepatroon van jouw organisatie dankzij intelligente kostenoverzichten en auditsporen.
 

Wat we je bieden

Twee verschillende softwareoplossingen afhankelijk van je behoeftes:

  • Een toepassing voor het digitaliseren van onkostenregistraties of -beheer in eBlox HR:
    • Volledig digitaal proces: eenvoudig scannen van betaalbewijzen, online inzenden, controles en goedkeuringen.
    • Beschikbaar op Android, iOS en desktop.
    • Automatische controleprocessen met integratie van jouw bedrijfsregels.
    • Geïntegreerd met payrollsysteem eBlox, optionele integratie met boekhoud- en ERP-systemen.
    • Snelle en eenvoudige implementatie.
  • Een expensemanagementtool van MobileXpense met bijkomende functionaliteiten:
    • Scannen van betaalbewijzen met behulp van OCR-technologie.
    • Flexibele terugbetaling.
    • Integratie van creditcards van het bedrijf.
    • Intelligente kostenoverzichten en auditsporen.
    • Open en volledig aanpasbaar.
    • Mogelijke integratie met reisbeheertools vóór het aanvragen en goedkeuren van de reis, het naleven van het reisbeleid.