digital assistant

Mysdworx-app, de digitale rechterhand voor elke werknemer

Onze nieuwe mysdworx-app is een tweede brein dat uw werknemer doorheen hr-gerelateerde to-do’s loodst en proactief meedenkt. Zo herinnert hij de gebruiker aan de verschillende stappen bij een (on)verwachte afwezigheid of bij werkgerelateerde onkosten. Ook kan hij zijn loonbriefjes raadplegen en kan je de gebruikers gepersonaliseerde boodschappen sturen. De assistent is altijd en overal bereikbaar via de intelligente chatbot en smartphone applicatie.

Ontdek hoe het werkt

Mysdworx-app: voor alles van H tot R

Verbeter je werknemerservaring in een digitale wereld

Digitaal is het nieuwe normaal, en werknemers verwachten van hun werkgever dezelfde mogelijkheden als in hun persoonlijke leven. Door de digitale interacties tussen werkgevers en werknemers te vereenvoudigen, haalt de mysdworx-app alle rompslomp uit je administratieve hr-processen.

De mysdworx-app is een intuïtief en intelligent platform dat werknemers én werkgevers in staat stelt om een breed scala aan administratieve hr-processen te beheren via een mobiele app met chatbot. Beschikbare processen zijn e-loonbrieven, afwezigheden, onkosten en interne communicatie. Er wordt nog gewerkt aan functionaliteiten zoals tijdsregistratie, antwoorden op vaak gestelde payroll- en hr-vragen, je persoonsgegevens beheren.

De applicatie is bereikbaar via een app op de smartphone en via ons werknemersportaal myworkandme; in de toekomst zal hij ook geïntegreerd worden in Google Home en WhatsApp.

Heb je hierover nog een vraag? Stel ze vrijblijvend en een van onze experts neemt zo snel mogelijk contact met je op.

Zonder gedoe afwezigheden
doorgeven en goedkeuren

Een fotootje maken van je
betalingsbewijs en je onkosten indienen

Betalingsalerts ontvangen en je
loonfiche raadplegen

Interne communicatie van je werkgever
lezen en feedback geven

Een hr-vraag stellen*
(*) Beschikbaar vanaf half 2021

 

Wat we je bieden

  • Al je medewerkers hebben altijd en overal toegang tot hun hr-functionaliteiten.
  • Intuïtieve, end-to-end workflows maken deze administratieve taken kinderspel.
  • Informatie sturen naar je medewerkers – ook op de baan of zonder computer – wordt eenvoudig, net als feedback vragen.
  • Je hr-medewerkers krijgen minder vragen van werknemers.
  • Je verbetert de communicatie met je medewerkers op alle vlakken.
  • Je medewerkers worden ondersteund bij kleine administratieve taken die samen best wat tijd in beslag nemen. Zo kunnen ze zich focussen op de kern van hun job, en dat bevordert hun motivatie en enthousiasme.
  • Je onderscheidt je als moderne werkgever die haar talent de nieuwste digitale innovaties biedt.

Voordelen voor jouw organisatie

  • Vergeet niets meer: de tool stuurt reminders en denkt mee met je werknemer
  • Boost in engagement en productiviteit door minder administratieve kopzorgen
  • Mobiele hr-oplossing die altijd en overal beschikbaar is
  • Je werknemer beheert alles op één plek, die integreert met jouw systemen
  • Sterke tijdswinst door de nieuwe aanpak
  • Employer branding: versterk je image met deze moderne oplossing

Ben je werkgever?

Vraag hier een demo aan!

Ben je werknemer?

Zo gebruik je onze app!

Ontmoet de mysdworx-app

Klant aan het woord – SKF Belgium