Onze nieuwe mysdworx app is een tweede brein dat uw werknemer doorheen hr-gerelateerde to-do’s loodst en proactief meedenkt. Zo herinnert hij de gebruiker aan de verschillende stappen bij een (on)verwachte afwezigheid of bij werkgerelateerde onkosten. Ook kan hij zijn loonbriefjes raadplegen en kan je de gebruikers gepersonaliseerde boodschappen sturen. De assistent is altijd en overal bereikbaar via de intelligente chatbot en smartphone applicatie.
Digitaal is het nieuwe normaal, en werknemers verwachten van hun werkgever dezelfde mogelijkheden als in hun persoonlijke leven. Door de digitale interacties tussen werkgevers en werknemers te vereenvoudigen, haalt de mysdworx app alle rompslomp uit je administratieve hr-processen.
De mysdworx app is een intuïtief en intelligent platform dat werknemers én werkgevers in staat stelt om een breed scala aan administratieve hr-processen te beheren via een mobiele app met chatbot. Beschikbare processen zijn e-loonbrieven, afwezigheden, onkosten en interne communicatie. Er wordt nog gewerkt aan functionaliteiten zoals tijdsregistratie, antwoorden op vaak gestelde payroll- en hr-vragen, je persoonsgegevens beheren.
De applicatie is bereikbaar via een app op de smartphone en via ons werknemersportaal myworkandme; in de toekomst zal hij ook geïntegreerd worden in Google Home en WhatsApp.
Heb je hierover nog een vraag? Stel ze vrijblijvend en een van onze experts neemt zo snel mogelijk contact met je op.
Zonder gedoe afwezigheden
doorgeven en goedkeuren
Een fotootje maken van je
betalingsbewijs en je onkosten indienen
Betalingsalerts ontvangen en je
loonfiche raadplegen
Interne communicatie van je werkgever
lezen en feedback geven
Een hr-vraag stellen*
(*) Beschikbaar vanaf half 2021